Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Доклади | Ризов, Ил., Модели за интеркултурна образованост. Сб. Образование и толерантност, Шумен, Университетско издателство, 2005, с.85-89, ISBN 954-577-336-7 | 30.10.2024 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Доклади | Ризов, Ил. и Минчева-Ризова, М. Модел за оценка на интеркултурния потенциал на учебниците. Сб. Образование и квалификация на педагогическите кадри – развитие и проекции през ХХI век, Шумен, Университетско издателство, II том, 2005, с.354-362, ISBN-10: 954-577-366-9. | 17.09.2024 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Монографии | Ризов, Ил. Мобилен подход за социално-педагогическа работа със семейства в риск. Шумен, Университетско издателство, 2020. http://www.sauchastie.org/pubs/docs/pub_file_175.pdf | 27.08.2024 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Монографии | Ризов, Ил. Социално-педагогическа работа с млади хора от уязвими общности. Шумен, Университетско издателство, 2023. http://www.sauchastie.org/pubs/docs/pub_file_201.pdf | 27.08.2024 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Цитирания | Ризов, Ил. и М.Минчева-Ризова (2008) Програма “РаМО” - една изгубена възможност. В: Многообразие без граници. В.Търново, Фабер, с.112. Цитирано от Лазарова, Сн. (2017) Гражданското образование в началното училище – история и актуално състояние. Шумен, Университетско издателство, с.92-93. | 26.07.2024 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Учебни помагала | Ризов, Ил. и М.Минчева-Ризова. Образователен подход “Умения за живот”. Развитие на личностни и социални умения в училище. С., Отдел за социално развитие към ООН, 2002. | 09.06.2024 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В научно списание | Студии | Rizov, Il., M. Rizova. Expectations of parents and teachers for changes in school education – SocioBrains, ISSN 2367-5721 (online), JOURNAL HOMEPAGE: WWW.SOCIOBRAINS.COM, ISSUE 93, MAY 2022. (http://sauchastie.org/owncloud/index.php/s/eI0YjoBnwbLmSEk) | 09.06.2024 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В реферирани издания | Доклади | Rizov, Il. Assessment of the integrative potential of textbooks. Knowledge-International Journal. Scientific Papers, Vol 19.1. Educational and Social Sciences, p 270, impact Factor 1.322(2016), Skopje, 2017, ISSN 2545-4439. | 09.06.2024 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В реферирани издания | Доклади | Rizov, Il. А model for mobile social work with families at risk -I nternational Journal. Scientific Papers, Vol 28, Skopje, 2018. | 09.06.2024 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В реферирани издания | Доклади | Rizov, Il. School development – key these in search of change. Knowledge -International Journal. Scientific Papers, Vol 26.2., p 501, Skopje, 2018, ISSN 2545-4439. | 09.06.2024 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В годишник | Доклади | Ризов, Ил. и М.Минчева-Ризова. Проблемът „сексуална експлоатация“ – факти, изводи и очаквания за образователни и социално-педагогически иновации//Годишник на Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“. Шумен, 2019, с.423-433. | 09.06.2024 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Учебни помагала | Ризов, Ил. Лексикон за самозащита и развитие. Варна, СА \"Св.Андрей\", 2019. | 09.06.2024 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Цитирания | Ризов, Ил. и М. Минчева-Ризова. Модели за обучение по правата на детето. В. 2000. Цитирано в: Митева, П. (2004) Как да формираме социални умения. С. с.34-37. | 15.04.2024 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Цитирания | Ризов, Ил. Умения за сътрудничество. Варна, 1998. Цитирано в: Дойчева, Д. Някои идеи за работа върху развитие на комуникативните умения на учениците в IV клас. – Сб. Стратегии за осигуряване и оценяване качеството на средното образование, ІІ том, Варна, ДИПКУ “Д-р П.Берон”, 2001. | 15.04.2024 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Цитирания | Ризов, Ил., Ненков, Р. (1998) Тийнейджъри загърбват абстрактния хуманизъм. - Етнорепортер, №3. Цитирано в: Сачкова, Ел. От образование на малцинствата към интеркултурно образование - Сб. Макариев, Пл. (1999) Интеркултурното образование в България. С., АКСЕС., с.49. | 15.04.2024 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | С импакт фактор | Цитирания | Rizov, Il. Assessment of the integrative potential of textbooks. Knowledge-International Journal. Scientific Papers, Vol 19.1. Educational and Social Sciences, p 270, impact Factor 1.322(2016), Skopje, 2017, ISSN 2545-4439. Цитирано в: Mincheva-Rizova, M. Integrative potential of first grade textbooks in environment. Knowledge-International Journal, Vol 19.2. Skopje 2017, 661-667 | 15.04.2024 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | С импакт фактор | Цитирания | Ризов, Ил. (2018) Играещото училище - завръщане към бъдещето. Варна. Цитирано в: Ivanova, V. GAMIFICATION IN EDUCATION – TERM DEFINITION - SocioBrains, ISSUE 74, OCTOBER 2020. | 15.04.2024 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Цитирания | Ризов, Ил. и М.Минчева-Ризова. Образователен подход “Умения за живот”. Развитие на личностни и социални умения в училище. С., Отдел за социално развитие към ООН, 2002. Цитирано в: Пенкова, Р. Играта като средство за развитие на социални умения в начална училищна възраст в условията на неформално образование – Научни трудове на Русенски университет - 2014, том 53, серия 6.2., с.138 - 142. | 15.04.2024 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Цитирания | Ризов, Ил. Играещото училище - завръщане към бъдещето. Варна, Сдружение „Съучастие”, 2018. Цитиране в: Иванова, В. Геймификацията като иновативен подход за организация на учебния процес от детската градина до университета - примери от практиката. - Научни трудове. Колеж – Добрич, 2023, 1:87-104. | 05.02.2024 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Доклади | Rizov, Il., M. Rizova. Is there a place for more rights at school? - Knowledge - International Journal. Scientific Papers, Vol. 61, №2, Skopje, 2023, ISSN 2545-4439, p.345-351. (https://sauchastie.org/owncloud/index.php/s/p9QrJ9n7aLu6Y0d) | 22.12.2023 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Цитирания | Ризов, И. Играещото училище – завръщане към бъдещето. Варна, 2018. Цитиране в: Иванова., В. (2023) Геймификация в обучението на студенти бъдещи учители. Шумен. | 14.11.2023 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В годишник | Цитирания | Ризов, Ил. Играещото училище - завръщане към бъдещето. Варна, Сдружение „Съучастие”, 2018. Цитиране в: Витанова, Н. Образование на бъдещето – теоретични проекции. – Годишник на Софийския университет, Факултет по науки за образованието и изкуствата. Книга Педагогически науки, том 116, с-65. | 29.09.2023 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Цитирания | Ризов, Ил. Социално-педагогически модел за неформално образование на деца и млади хора от уязвими общности // Годишник на Шуменски университет \"Еп. Константин Преславски\", Шумен, 2020, с.407-418. Цитиране в: Ilieva, M. Mentoring Projects for or With Roma Children in Bulgaria. In: Mentoring - Projekte fur Roma - Kinder in Europa, Hrsg. Andrea Ohid, PECS, 2023, ISSN 1586-6262, p.279-324. | 11.09.2023 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Цитирания | Ризов, И. (2002) Образователна програма за развитие на междукултурен опит („РаМО“) – български модели за междукултурно образование в началното училище. Педагогика, №3. Цитиране в: Велева, Ас. Методическа система за интеркултурно образование в начална училищна възраст - Стоянова, Д. и Г. Георгиева (съст.) Повишаване на ефективността на социално-педагогическите теоретични и практико-приложни стратегии и подходи, реализирани в рамките на интеркултурното взаимодействие. Русе, Медиатех, 2020, с.85-86, с.95. | 03.09.2023 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В годишник | Цитирания | Ризов, Ил. Играещото училище - завръщане към бъдещето. Варна, Сдружение „Съучастие”, 2018. Цитиране в: Илиева, Ж. Ученето чрез игра, еdutainment и анимацията – образователни подходи със забавен характер - Педагогически новости. Годишно научно-теоретично списание, Русенски университет „А. Кънчев”, катедра Педагогика, Година XI, брой 1/2022, с.58. | 03.09.2023 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В годишник | Цитирания | Ризов, Ил. и М. Минчева-Ризова. Модели за обучение по правата на детето (I–IV клас). Варна, 2000. Цитиране в: Гюрова, В. Социалната чувствителност към проблемите на децата и техните права – Годишник на Софийския университет „Св.Климент Охридски“, Факултет по педагогика, Книга Социални дейности, 2017, том 110, с.5. | 01.09.2023 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Цитирания | Ризов, Ил. и кол. Интерактивни модели за развитие на личностни и социални умения в начална училищна възраст. Второ преработено и допълнено издание, Варна, Съучастие, 2009. Цитиране в: Начева, Ив. Технология за развитие на емоционалната интелигентност чрез музикално изкуство при учениците в началното училище. – Сборник доклади и презентации. Десета студентска научна сесия, Велико Търново, ВТУ, 2014. с. 103. | 29.08.2023 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Цитирания | Ризов, Ил. и кол. Интерактивни модели за развитие на личностни и социални умения в начална училищна възраст. Второ преработено и допълнено издание, Варна, Съучастие, 2009. Цитиране в: Енчева, Т. и М. Кънчева. Иновативни и интерактивни подходи в обучението чрез проект „Създаване на фирма чрез доставка на храна по домовете във време на извънредно положение“ - Сб. Актуални политики и практики в образованието. Дигитална образователна реалност. Плевен, ВТУ, Педагогически колеж – Плевен, 2021., с.148. | 29.08.2023 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Цитирания | Ризов, Ил. и М. Минчева-Ризова. Правата на детето – като методология на гражданското образование и предмет на учебно познание. // LiterNet, 2002, https://liternet.bg/publish/ irizov/pravata.htm. Цитиранe в: Kolarova, D., Minkovski, M., Kalcheva, A. YOUNG PEOPLE АBOUT HUMAN RIGHTS. National Study Report. Sofia, Partners Bulgaria Foundation, 2020. | 29.08.2023 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Цитирания | Ризов, Ил. и М. Минчева-Ризова. Модели за обучение по правата на детето (I-IV клас). Варна, 2000. Цитиранe в: Kolarova, D., Minkovski, M., Kalcheva, A. YOUNG PEOPLE АBOUT HUMAN RIGHTS. National Study Report. Sofia, Partners Bulgaria Foundation, 2020. | 29.08.2023 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Цитирания | Ризов, Ил. и кол. Интерактивни модели за развитие на личностни и социални умения в начална училищна възраст. Варна, 2004. Цитирано в: Атанасова, Н. Интерактивно групово и проектно обучение лице в лице (теоретико-приложни аспекти). Пловдив, 2018. ISBN: 978-619-236-034-4. (Цитатът е на с.10) | 19.08.2023 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В научно списание | Цитирания | Ризов, Ил. и кол. Интерактивни модели за развитие на личностни и социални умения в начална училищна възраст. Варна, 2004. Цитиране в: Петров, П. и М. Темникова (2015) Процесът решаване на задачи и интерактивните му особености – Списание за образователна наука и изкуства, Тракийски университет, Том 2 / 2014-2015, с.70-76. | 19.08.2023 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В научно списание | Цитирания | Rizov, Il., M. Rizova. Does the Game Disappear in Kindergartens? - Knowledge -International Journal. Scientific Papers, Vol. 42.2., p. 333, Skopje, 2020, ISSN 2545-4439. Цитиране в: Димитрова, Зл. Игрови модели на дневно педагогическо взаимодействие на открито за формиране на здравна и екологична култура в предучилищна възраст - Management & Education / Управление и образование . 2023, Том 19 Брой 3, стр. 116-121. 6п. | 03.07.2023 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Студии | Ризов, Ил. и др. Има ли родителски активизъм в България? Доклад с изводи от процес на картографиране на Ноу-хау център за алтернативни грижи за деца, Нов български университет. | 14.05.2023 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В годишник | Доклади | Ризов, Ил. Социално-педагогически модел за неформално образование на деца и млади хора от уязвими общности//Годишник на Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“. Шумен, 2020 (http://conference-pf.shu.bg/files/2020/dokladi/ilian-s-rizov.pdf) | 04.12.2022 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | С импакт фактор | Доклади | Rizov, Il., M. Rizova. Does the Game Disappear in Kindergartens? Knowledge -International Journal. Scientific Papers, Vol. 42.2., p. 333, Skopje, 2020, ISSN 2545-4439. (http://sauchastie.org/owncloud/index.php/s/DFKjOQuHE75vKt9) | 04.12.2022 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Учебни помагала | Ризов, Ил. и М.Минчева-Ризова. Да играем заедно. 100 игри за развитие на личностни и социални умения. Варна, 2018. (http://www.sauchastie.org/pubs/docs/pub_file_165.pdf) | 04.12.2022 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Студии | Ризов, Ил. Играещото училище - завръщане към бъдещето. Варна, 2018. (http://sauchastie.org/owncloud/index.php/s/D59VosfSN6BL3Mq) | 04.12.2022 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Монографии | Ризов, Ил., Минчева-Ризова М. и Н.Димитрова. Пренареждане съобразно целостта. Онтодидактически аспекти на интегративността в обучението. Университетско издателство. Шумен, 2018. (http://sauchastie.org/owncloud/index.php/s/hS2VIKmwYA8PRhO) | 04.12.2022 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В научно списание | Цитирания | Ризов, Ил. и кол. Мониторинг на етноцентризма в началното образование (III – IV клас). Шумен, Университетско издателство, 2007. Цитиране в: Тоцева, Я. Педагогически подход към интеркултурната комуникация - РЕТОРИКА И КОМУНИКАЦИИ. A Peer Reviewed Scientific Journal – ISSN 1314-4464. (03.12.2022) | 04.12.2022 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В научно списание | Цитирания | Ризов, Ил. и кол. Мониторинг на етноцентризма в началното образование (I – II клас). Шумен, Университетско издателство, 2005. Цитиране в: Тоцева, Я. Педагогически подход към интеркултурната комуникация - РЕТОРИКА И КОМУНИКАЦИИ. A Peer Reviewed Scientific Journal – ISSN 1314-4464. (03.12.2022) | 04.12.2022 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Цитирания | Ризов, Ил. и М.Минчева-Ризова. Програма „РаМО“. Образователна програма за развитие на междукултурен опит. Методическо ръководство. С., Фондация „Междуетническа инициатива за човешки права”, 2000. Цитиране в: Building Bridges for Dialogue and Understanding. Institute for International Cooperation of the German Adult Education Association, Bonn, 2005. | 03.12.2022 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | С импакт фактор | Цитирания | Ризов, Ил. Опит за анализ на методологията на образователните програми „Умения за живот”(Life-Skills Programmеs) сп. Педагогика, 2002/№6. Цитиране в: Mitova, D. Developing fundamental skills at students using technological education. – KNOWLEDGE International Journal Scientific and applicative papers, V- 7, Skopje, 2014. | 03.12.2022 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | С импакт фактор | Цитирания | Ризов, Ил. и М.Минчева-Ризова. Образователен подход „Умения за живот”. Развитие на личностни и социални умения в училище. С., УНИЦЕФ, 2002. Цитиране в: Mitova, D. Developing fundamental skills at students using technological education. – KNOWLEDGE International Journal Scientific and applicative papers, V- 7, Skopje, 2014. | 03.12.2022 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Цитирания | Ризов, Ил. и М.Минчева-Ризова. Модели за обучение по правата на детето (I-IV клас). Варна, СЪУЧАСТИЕ, 2000. Цитиране в: Легкоступ, М. Обучението по религия - диалог и инклузия. Велико Търново, Фабер, 2012. | 03.12.2022 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Цитирания | Ризов, Ил. и М.Минчева-Ризова. Програма „РаМО“. Образователна програма за развитие на междукултурен опит. Методическо ръководство. С., Фондация „Междуетническа инициатива за човешки права”, 2000. Цитиране в: Атанасова, Н. Приобщаващото образование в контекста на избираемата дисциплина „Интеркултурно образование“. – В: Традиции, посоки, предизвикателства. Юбилейна национална научна конференция с международно участие, Смолян 19 – 21 октомври 2012г., Издателство ПУ „Паисий Хилендарски“, филиал – Смолян, 2013. | 03.12.2022 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Цитирания | Ризов, Ил. и М. Минчева-Ризова. Концепция за стратегическо управление на взаимодействието между училищната и семейната среда. http://www.sauchastie.org/pubs/docs/Doc_28_Concepcia_Parents_1.pdf Цитиране в: Krasteva, M., S. Georgieva, THE IDEA OF THE COMMUNITY AND THE SCHOOL AS A VALUE - A WAY TO TAKE OVER THE WASTE - PROCEEDINGS OF UNIVERSITY OF RUSE - 2020, volume 59, book 6.5., THU-ONLINE-SSS-PP-10, ISSN 2603-4123 (on-line). | 03.12.2022 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Цитирания | Ризов, Ил. и М.Минчева-Ризова. Да играем заедно. 100 игри за развитие на личностни и социални умения. Варна. 2018. Цитиране в: Teachers Leaders Project. Trainingkit. Project number: 2018-1-PL01-KA201-050605. Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji – National Agency of Erasmus+ in Poland, 2019. | 03.12.2022 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В научно списание | Цитирания | Ризов, Ил. Образователна програма за развитие на междукултурен опит (“РаМО”) - български модел за междукултурно образование в началното училище. - Педагогика, 2002, №3. Цитиране в: Димитрова, Д. Ромският фолклор в началното училище – възможност за интеркултурен диалог. – В: Моята девиза беше ... Юбилеен сборник с доклади от Националната конференция на Националното етнопедагогическо сдружение „Проф. д-р Иван Шишманов”, проведена на 22 и 23 юни 2012г., София, НЕПС „Проф. д-р Иван Шишманов”, 2013. | 03.12.2022 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Цитирания | Ризов, Ил. и М.Минчева-Ризова. Програма „РаМО“. Образователна програма за развитие на междукултурен опит. Методическо ръководство. С., Фондация „Междуетническа инициатива за човешки права”, 2000. Цитиране в: Стойков, А. Проблеми на междукултурното общуване в предучилищното възпитание. – В: Интеркултурното образование като средство за намаляване отпадането на ромските деца от училище. Доклади. Научно-практическа конференция 1-2 юли 2015, Велико Търново, 2019. | 03.12.2022 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Цитирания | Ризов, И. Модели за интеркултурна образованост. - В: Тоцева Я., Иванов, И. и К.Йочева. Образование и толерантност. Доклади и научни съобщения от конференция, 5-6 ноември 2004г., Шумен. Цитиране в: Апостолова, В. Огледало. Отразяване в погледа на другия. – В: Да преподаваме антидискриминация и толерантност. Информационен офис на Съвета на Европа, София, 2008. | 03.12.2022 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Цитирания | Ризов, Ил. и М.Минчева-Ризова. Програма „РаМО“. Образователна програма за развитие на междукултурен опит. Методическо ръководство. С., Фондация „Междуетническа инициатива за човешки права”, 2000. Цитиране в: Атанасова, Н. Методът на проектите в процеса на обучение при студентите – бъдещи педагози – В: Управление и образование, Бургас, Университет „Проф. д-р Асен Златаров”, том X, (3 ) 2014. | 03.12.2022 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В научно списание | Цитирания | Ризов, Ил. и кол. Интерактивни модели за развитие на личностни и социални умения в начална училищна възраст. Второ преработено и допълнено издание, Варна, Сучастие, 2009. Цитиране в: Николова, М., Андрова, Д. Използването на интерактивни методи – път за повишаване интереса на учениците в процеса на обучение.- В: Известия на Съюза на учените, Сливен, ISSN:1311 2864, том 33 (2), 2018. Announcements of Union of Scientists Sliven, ISSN: 1311 2864, volume 33 (2), 2018. | 03.12.2022 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В реферирани издания | Цитирания | Ризов, Ил. и М. Минчева-Ризова. Образователен подход „Умения за живот”. Развитие на личностни и социални умения в училище. С., УНИЦЕФ, 2002. Цитиране в: Панайотова, М. (2016) Модел на училищна политика за промоция на здравето – В: Научни трудове на Съюза на учените в България–Пловдив, Серия A. Обществени науки, изкуство и култура, том II, Съюз на учените сесия 5 - 6 ноември 2015. Scientific works of the Union of Scientists in Bulgaria-Plovdiv, series А. Public sciences, art and culture, Vol. II., Union of Scientists, ISSN 1311-9400, Session 5 – 6 November 2015. | 03.12.2022 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Цитирания | Ризов, Ил. (2018) Играещото училище - завръщане към бъдещето. Варна, Съучастие. Цитиране: Витанова, Н. (2020) Образование на бъдещето. Шумен, Университетско издателство \"Еп. Константин Преславски\" , с.245-246. | 09.11.2022 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Цитирания | Ризов, Ил. (2007) Младите хора от гетото. Възможности и нагласи за интеграция на младите хора от ромските махали в гр.Варна. Варна, СЪУЧАСТИЕ. Референция в: Попова, Л. (2016) Младежката политика в България. Социалнопедагогически аспекти. Университетско издателство \"Св.св. Кирил и Методий\", Велико Търново. | 09.11.2022 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Цитирания | Ризов, Ил. (1998) Умения за сътрудничество. Наръчник на младежкия социален работник. Варна, СЪУЧАСТИЕ. Референция в: Попова, Л. (2016) Младежката политика в България. Социалнопедагогически аспекти. Университетско издателство \"Св.св. Кирил и Методий\", Велико Търново. | 09.11.2022 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Цитирания | Ризов, Ил. и кол. (2005) Мониторинг на етноцентризма в началното образование (І-ІІ клас). Шумен, ШУ „Еп.К.Преславски”. Цитирано от: Йочева, К. Представяне на културното многообразие в училище - формалност или реалност. - Сб. Образование и културна интеграция на ромските деца. Дупница, Югозападен университет, 2008. | 21.05.2021 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Цитирания | Ризов, Ил. (2005) Модели за интеркултурна образованост. - Образование и толерантност. Шумен, 2005, с.85-90. Цитирано от: Йочева, К. Представяне на културното многообразие в училище - формалност или реалност. - Сб. Образование и културна интеграция на ромските деца. Дупница, Югозападен университет, 2008. | 21.05.2021 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | С импакт фактор | Цитирания | Ризов, Ил. (2018) Играещото училище - завръщане към бъдещето. Варна. Цитирано от: Vitanova, N. GAMIFICATION - ONE OF THE FUTURE EDUCATION TECHNOLOGIES - SocioBrains, ISSUE 63, NOVEMBER 2019. | 21.05.2021 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Цитирания | Ризов, Ил. и М.Минчева-Ризова. Настръхнала пиеса за чин, показалка и тийнейджър. Учебно помагало. Второ издание, С., Булвест-2000, 1993. Цитирано от Желязкова – Тея, Т. и М. Банчева (2018) Ученическо самоуправление. МОН, С., Национално издателство „Аз-Бки“. | 18.02.2021 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | С импакт фактор | Цитирания | Ризов, Ил. и М.Минчева-Ризова. Образователен подход “Умения за живот”. Развитие на личностни и социални умения в училище. С., Отдел за социално развитие към ООН, 2002. Цитирано от Mitova, D. S. DEVELOPING FUNDAMENTAL SKILLS AT STUDENTS USING TECHNOLOGICAL EDUCATION - International Journal Scientific and applicative papers,2014, V-7: 220. | 16.02.2021 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | С импакт фактор | Цитирания | Ризов, Ил. Опит за анализ на методологията на образователните програми „Умения за живот”(Life-Skills Programmеs) сп. Педагогика, №6/2002. Цитирано от Mitova, D. S. DEVELOPING FUNDAMENTAL SKILLS AT STUDENTS USING TECHNOLOGICAL EDUCATION - International Journal Scientific and applicative papers,2014, V-7: 220. | 16.02.2021 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В годишник | Цитирания | Ризов Ил. и И. Иванов (2007) Възможности за интеграция на ромите в България чрез професионално образование и обучение. Phare 2003 “Vocational Qualification” Project. София. Цитирано от Димитров, Н. Мотиви за групово отделяне на малцинствени общности в български условия. Анализ на автосегрегацията при етнически и полови малцинства. - ГОДИШНИК НА СОФИЙСКИЯ УНИВЕРСИТЕТ „СВ. КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ“ ФИЛОСОФСКИ ФАКУЛТЕТ Психология Том 106, 2016. | 16.02.2021 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Цитирания | Ризов Ил. и И. Иванов (2007) Възможности за интеграция на ромите в България чрез професионално образование и обучение. Phare 2003 “Vocational Qualification” Project. София. Цитирано от Dimitrov N. G. Some aspects of spatial and school segregation and self-segregation of roma minority in Bulgaria // Socio Time / Социальное время. – 2017. – № 1(9). – с. 101-110. | 16.02.2021 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Цитирания | Ризов, Ил. и М.Минчева-Ризова. Образователна програма за развитие на междукултурен опит (Програма “РаМО”). Методическо ръководство. С., МИЧП, 2000. Цитирано от Сотирова, М. (2010) Интеркултурни процеси в образованието. Издателство \"Пропелер\", София. (Цитатът е на с.128-129) | 08.02.2021 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Дисертации | Образователни модели за личностно развитие на подрастващите | 23.10.2020 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Цитирания | Ризов, Ил. и М. Минчева-Ризова. Модели за обучение по правата на детето (I-IV клас). Варна, 2000. Цитирано от Легурска, М. (2018) Гражданско образование в детската градина и началното училище. С., Университетско издателство „Св.Кл.Охридски“, с .71. | 28.11.2019 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Цитирания | Ризов, Ил. и кол. Интерактивни модели за развитие на лични и социални умения в начална училищна възраст. Варна, 2004. Цитирано в: Атанасова, Н. Мисловните карти като интерактивна техника за учене и преподаване. Пловдив, 2015. ISBN: 078-619-7034-74-5. (Цитатът е на с.131) | 25.11.2019 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | С импакт фактор | Цитирания | Rizov, Il. School development – key these in search of change. Knowledge -International Journal. Scientific Papers, Vol 26.2., p 501, Skopje, 2018. Цитирано от Mincheva – Rizova, М. What parents expect from kindergarten for their kids. Knowledge -International Journal. Scientific Papers, Vol 26.2., p 507, Skopje, 2018. | 25.11.2018 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Цитирания | Ризов, Ил. и М. Минчева-Ризова. Модели за обучение по правата на детето (I-IV клас). Варна, 2000. Цитирано от Недялкова, Хр., Гюров, Д. и др. (2013) Обучение на детски учители за работа в групите за задължителна предучилищна подготовка. С., МОН, с .179. | 24.11.2018 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Цитирания | Ризов, Ил. и М. Минчева - Ризова. Концепция за стратегическо управление на взаимодействието между училищната и семейната среда. http://www.sauchastie.org/pubs/docs/Doc_28_Concepcia_Parents_1.pdf Цитирано от Балканска, Н. и А.Трошева-Асенова (2014) Приобщаване на детето с увреден слух в образователната среда. С., с.148. | 24.11.2018 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Цитирания | Ризов, Ил. и М. Минчева-Ризова. Интерактивни модели за обучение на деца от предучилищна възраст, насочени към интегративно развитие на социални и познавателни умения., цитирано от Димитрова, С. Интерактивни методи в обучението по музика. // Интерактивно обучение и квалификация на учители. Шуменски университет. Шумен, 2015, с.62. | 23.11.2018 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Учебни помагала | Ризов, Ил. и М. Ризова, Да играем заедно. Варна, 2016. | 29.11.2016 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Статии | Ризов, Ил. Играещо училище. // Играта в обучението. Шуменски университет. Шумен, 2015, с.4-34. | 31.05.2016 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Монографии | Ризов, Ил. Мониторинг и оценка на учебниците по български език и литература за първи клас. Второ преработено и допълнено издание. Варна, 2015. | 28.11.2015 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Статии | Ризов, Ил. и М.Минчева-Ризова. Интерактивни модели за обучение на деца от предучилищна възраст, насочени към интегративно развитие на социални и познавателни умения // Интерактивно обучение и квалификация на учители. ШУ, 2015 | 08.11.2015 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Статии | Ризов, Ил. Интегративно за интерактивността // Интерактивно обучение и квалификация на учители. ШУ, 2015 | 08.11.2015 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Учебни помагала | Rizov, Il., Cv. Petkova, Prevention of Human Trafficking Among Roma Minority Group. Sofia, 2012. | 07.05.2015 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Студии | Rizov, Il., Ir. Todorova, Foster Care Social Service Provision. Varna, 2012. | 07.05.2015 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Студии | Rizov, Il. Prevention de l’abandon d’enfants de la communaute rom. Varna, 2012 | 07.05.2015 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Статии | Ризов, Ил. и М. Ризова, Интерактивни модели за обучение на деца от предучилищна възраст, насочени към интегративно развитие на социални и познавателни умения // Интерактивно обучение и квалификация на учители. ШУ, 2014. | 01.12.2014 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Статии | Ризов, Ил. Модел за превенция на изоставянето на деца. // Годишник на Шуменския университет. Шумен, ХVIIІ D, 2014, с.300-305. | 01.12.2014 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | Други | Студии | Ризов, Ил. и др. Предоставяне на социалната услуга „приемна грижа”. Варна, 2013. | 02.12.2013 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Доклади | Ризов, Ил. Изпользование атрибутивного анализа педагогической дейтельности при повышении квалификации учителей. - В: Методология, теория и практика педагогического творчества. Алма-Ата, 1991. | 14.04.2013 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Доклади | Ризов, Ил. Към проблема за педагогическото мислене. - В: Актуални проблеми на квалификацията на педагогическите кадри. Ст.Загора, ИПКУ, 1991. | 14.04.2013 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Доклади | Ризов, Ил. Възможности за развитие на самопознанието на предюношата. - Сб. Квалификацията на учителите - реалности и перспективи, Варна, ИПКУ “Д-р П.Берон”, 1998. | 14.04.2013 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Доклади | Ризов, Ил. Стандартът “личностно и социално развитие” в съвременното образователно съдържание. – Сб. Българското образование между традицията и бъдещето, I том. Варна, ИПКУ “Д-р П.Берон”, 2000. | 14.04.2013 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Доклади | Ризов, Ил. и М.Минчева-Ризова. Правата на детето като предмет на учебно познание. - Сб. Стратегии за осигуряване и оценяване качеството на средното образование, ІІ том. ДПКУ “Д-р П.Берон”, 2001. | 14.04.2013 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Доклади | Ризов, Ил. За методологията на образователните програми “Умения за живот” (Life-Skills Training Programmеs). – Сб.Образованието и предизвикателствата на 21 век. Шумен, 2003. | 14.04.2013 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Доклади | Ризов, Ил. и др. Модел за оценка и мониторинг на учебниците в реални условия. - Образование и изкуство, Шумен, ІІ, 2004, с.44-50. | 14.04.2013 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Доклади | Ризов, Ил. Образователен модел за развитие на личностните умения на подрастващите. - Образование и изкуство, Шумен, І, 2004, с.65-72. | 14.04.2013 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Доклади | Ризов, Ил. и др. Мониторинг и оценка на учебниците по български език и литература за първи клас. - Качеството на образованието – дидактически измерения. С., 2005, с.177-184. | 14.04.2013 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Доклади | Ризов, Ил. и др. Модел за оценка на интеркултурния потенциал на учебниците. - Образование и квалификация на педагогическите кадри – развитие и проекции през ХХІ век. Шумен, ІІ, 2006, с.354-362. | 14.04.2013 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Доклади | Ризов, Ил. и др. Програма „РаМО” – модел за междукултурно образование в началното училище. - „УНИТЕХ’08”, Габрово, ІІІ, 2008, с.604-609. | 14.04.2013 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Доклади | Ризов, Ил. Кандидат-приемните семейства - в очакване на детето (мотивация и нагласи). - Сборник научни трудове. Шумен, І, 2011, с.251-255. | 14.04.2013 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В годишник | Статии | Ризов, Ил. и М.Минчева-Ризова. Програма “Съучастие”. - В: Програмен годишник по философия, етика, право, логика, световни религии и гражданско учение. С., МОН, 1992. | 14.04.2013 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В научно списание | Статии | Ризов, Ил. и М.Минчева – Ризова. Училището и прагматичното хуманитарно познание. - Училище, 1993, № 11. | 14.04.2013 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Статии | Ризов, Ил. и М.Минчева-Ризова. Компютризацията в образованието - тревоги и очаквания - В: Опит за обновяване на педагогическия процес. Варна, ИПКУ"Д-р П.Берон", 1993. | 14.04.2013 |
Гл. ас. д-р . Илиян Стефанов Ризов | В сборник | Статии | Ризов, Ил. Очаквания и удовлетвореност на обучаващите се учители в ИПКУ"Д-р П.Берон". - В: Опит за обновяване на педагогическия процес. Варна, ИПКУ"Д-р П.Берон", 1993. | 14.04.2013 |