print
Търси Обща статистика Преподаватели
публичен профил
ФХН / ЖУРНАЛИСТИКА И МАСОВИ КОМУНИКАЦИИ / Гл. ас. д-р . Ася Ангелова Асенова
Страница: 1/1, общо записи: 9
Автор Тип Категория Публикация Редакция
Гл. ас. д-р . Ася Ангелова Асенова В реферирани издания Статии Инфотейнмънт и постистина: забавлението като забрава. - В: Забранени/забравени книги, серия Обществени комуникации, Т.13, Катедра „Журналистика и масови комуникации“, Авторски колектив, Шумен: Университетско издателство „Епископ Константин Преславски“, 2023, ISSN 2603-4506 (Print), ISSN 2603-4514 (Online), реферирано в CEEOL, с. 219-232. 14.11.2024
Гл. ас. д-р . Ася Ангелова Асенова В реферирани издания Статии Обществен предел: кризи и медии. - В: Границата, серия Обществени комуникации, Т.12, Катедра „Журналистика и масови комуникации“, Авторски колектив, Шумен: Университетско издателство „Епископ Константин Преславски“, 2022, ISSN 2603-4506 (Print), ISSN 2603-4514 (Online), с. 145-161. 10.01.2023
Гл. ас. д-р . Ася Ангелова Асенова В сборник Статии Културата на отхвърляне в спиралата на социалните мрежи. - В: Скандалът, серия Обществени комуникации, Т.11, Катедра „Журналистика и масови комуникации“, Авторски колектив, Шумен: Университетско издателство „Епископ Константин Преславски“, 2021, ISSN 2603-4506 (Print), ISSN 2603-4514 (Online), с. 209-221. 10.01.2023
Гл. ас. д-р . Ася Ангелова Асенова Други Дисертации Икономическа журналистика и нови медии 02.04.2021
Гл. ас. д-р . Ася Ангелова Асенова В реферирани издания Статии Без памет за Шарл (аферата „Шарл-Жан“ и образът на Рачо Петров в архивите на шуменската периодика) – В: Градът – памет и медии, серия Обществени комуникации, Т.6. Шумен: Фабер, 2018, с. 226-243, ISSN 2603-4506. 30.09.2020
Гл. ас. д-р . Ася Ангелова Асенова В сборник Статии Икономически новини: дефицити и тенденции. - В: Медийна среда, публична и стратегическа комуникация. София: ИК УНСС, 2018, с. 356-364. 30.09.2020
Гл. ас. д-р . Ася Ангелова Асенова В реферирани издания Статии Фалшиви новини и икономическа журналистика. - В: Медии и комуникации на 21. век, Т. 2, Бр. 1, Велико Търново: УИ „Св. св. Кирил и Методий“, 2018, с. 41-47. 30.09.2020
Гл. ас. д-р . Ася Ангелова Асенова В сборник Статии Редакционни политики във време на банкова криза (Случаят КТБ или развод в семейството) - В: Добрева Е. (отг. ред.) Непознати приятели, познати неприятели. Шумен: Фабер, 2017, с. 39-50 30.09.2020
Гл. ас. д-р . Ася Ангелова Асенова В реферирани издания Статии Езикът на икономическата журналистика. - В: Медиалингвистика [онлайн] Вып. 5. Язык в координатах массмедиа : матер. I Междунар. науч.-практ. конф. (6–9 сентября 2016 г. Варна, Болгария) /отв. ред. В. В. Васильева. — СПб. : С.-Петерб. гос. ун-т, Ин-т „Высш. шк. журн. и мас. коммуникаций“, 2016, 68-70, ISSN 2312-0274 30.09.2020