Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Цитирания | Игнатовска, Св. Насоки и съдържание на социална работа с девиантни лица.//Сборник научни трудове “Иновации в образованието“ - Пътуващ семинар Истанбул – Кушадасъ – Измир (30.04.2019 – 07.05.2019), Фабер, В. Т., 2019, с. 335, ISBN: 978-619-00-0996-2 Цитирано в: Коларова-Василева, Хр. Информационното общество в социалната реалност - Сборник научни трудове “40 години Педагогически факултет“ от Пътуващ семинар Рим – Перуджа – Асизи (13.03.2024 – 16.03.2024), УИ „Еп. К. Преславски”, Ш., с. 289-297, ISBN: 978-619-201-760-6 | 18.06.2024 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Статии | Игнатовска, Св. Влияние на обучителните трудности върху самооценката и мотивацията на ученици с дисграфия, В: Сборник научни трудове “40 години Педагогически факултет“ от Пътуващ семинар Рим – Перуджа – Асизи (13.03.2024 – 16.03.2024), УИ „Еп. К. Преславски”, Ш., с. 187-194, ISBN: 978-619-201-760-6 | 17.06.2024 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | Други | Монографии | Игнатовска, Св. Интегрирано обучение на деца с интелектуална недостатъчност. Унив. изд. “Еп. К. Преславски”. Ш., 2012, 254 с. /в съавт. с И. Карагьозов, Ж. Жеков/ | 24.04.2024 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | Други | Книги | Игнатовска, Св. Психология и педагогика на децата с интелектуална недостатъчност. Част І., В ІV гл. - 5., Благоевград 2000.(в съавт. Р. Трашлиев, Ив. Карагьозов, П. Терзийска, М. Симонска, Н. Петрова), с. 250, ISBN 954-680-151-8 | 24.04.2024 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | Други | Книги | Игнатовска, С. Социална работа с деца и юноши с отклонения в развитието, УИ “Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2009, стр. 212, ISBN 978-954-577-512-3 | 24.04.2024 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | Други | Монографии | Игнатовска, Св. Развиващата роля на подвижните игри в началните класове на помощното училище, Аксиос, Шумен, 2002, стр. 111, ISBN 954-8789-94-9 | 20.04.2024 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В научно списание | Статии | Игнатовска, Св. Развитие на ролевото поведение при деца с умствена изостаналост в условията на интегрирано обучение (1-2 клас), В: Списание „Специална педагогика“, София, бр. 2, 2010, стр. 85-91 | 20.04.2024 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В годишник | Статии | Игнатовска, Св., Логопедична терапия и ерготерапия при деца с детска церебрална парализа и дизартрия. Терапевтични принципи и идеи за игри.//Годишник на Шуменския университет „Епископ Константин Преславски”, Том XХІІІ D, 35 години Педагогически факултет, УИ „Еп. К. Преславски”; Ш., 2019, с. 410-417, (в съавт. З. Мустафова) ISSN 1314-6769 | 20.04.2024 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Статии | Игнатовска, Св. Изследване на речевия слухов гнозис при деца с хиперактивност и дефицит на вниманието.// Сборник „Научни и практически аспекти на приобщаващото образование“, УИ „Св. Климент Охридски“, С., 2018, с.150-156, (в съавт. с Пл. Петков, В. Кюркчийска) ISBN 978-954-07-4541-1 | 20.04.2024 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Статии | Игнатовска Св. Особености при някои невропсихични и когнитивни процеси при ученици с отклонения в развитието, В: Сборник “Иновации в образованието“ - Пътуващ семинар Шумен - Белград - Будапеща – Прага - Братислава (06.05.2014 - 11.05.2014), Фабер; В.Т., 2014, с. 342-347, (в съавт. с И. Карагьозов) ISBN 978-619-00-0092-1 | 20.04.2024 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Статии | Игнатовска, Св. Интегрирано образование на деца със специфични трудности в обучението (състояние и перспективи). Сборник \"Образование и изкуство\", т. ІІІ, Шумен, 2004, стр. 143-148, (в съавт. с А. Балтаджиева) ISBN 954-577-217-4 | 20.04.2024 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Статии | Игнатовска Св. Някои релации между невропсихични и когнитивни функции при деца със специални образователни потребности, В: Сборник “Иновации в образованието“ - Пътуващ семинар Шумен - Белград - Будапеща – Прага - Братислава (06.05.2014 - 11.05.2014), Фабер; В.Т., 2014, с. 142-149, (в съавт. с И. Карагьозов, Ж. Жеков) ISBN 978-619-00-0092-1 | 20.04.2024 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Статии | Игнатовска, Св. Формиращ потенциал на играта В: Сборник научни трудове от Пътуващ семинар Шумен - Белград - Будапеща - Виена (16.05.2013 - 20.05.2013) “Иновации в образованието“, Педагогически факултет, Фабер, В. Търново, 2013, с. 229-233, ISBN 978-954-400-925-0 | 20.04.2024 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Статии | Игнатовска, Св. Общите интелектуални умения като фактор за готовност на умствено изостаналите деца за училищно обучение, В: Сборник научни трудове от Пътуващ семинар Шумен - Риека - Венеция “Образователни технологии“, Педагогически факултет, Фабер, В. Търново, 2012, стр. 219-224, ISBN 978-954-400-755-3 | 20.04.2024 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Статии | Игнатовска, Св. Насоки и съдържание на социалната работа при интоксикационни адикции, В: Сборник “Иновации в образованието“ - Пътуващ семинар Одрин – Чешме – Измир – Одрин (04.05.2015 – 09.05.2015), Фабер, 2015, с. 316-321, ISBN: 978-619-00-0265-9 | 20.04.2024 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Статии | Игнатовска, Св. Особености в поведението на зрително затруднени деца с множество увреждания, В: Сборник “Иновации в образованието“ от Пътуващ семинар Белград – Любляна – Италианска Ривиера – Загреб (03.05.2016 – 11.05.2016), Фабер, 2016, с. 315-321, ISBN: 978-619-00-0477-6 | 20.04.2024 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Статии | Игнатовска, Св. Психолого-педагогическо изследване на комуникативния дефицит при ученици с аутизъм, В: Сборник “Развитие на комуникативните възможности при деца със специални образователни потребности в условията на интегрирано обучение“, УИ „Епископ Константин Преславски”, Шумен, 2010. (в съавт. с Ж. Жеков) с. 52-60, ISBN 978-954-577-572-7 | 20.04.2024 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В научно списание | Статии | Игнатовска, Св. Мястото на подвижните игри в интеграционния процес при ученици с умствена недостатъчност, В: Списание „Специална педагогика“, София, бр. 3, 2009, стр. 16-27, ISSN 1310-7003 | 20.04.2024 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Статии | Игнатовска, Св. Значението на играта в процеса на интегрирано обучение и възпитание при деца със специални образователни потребности, В: Сборник “Формиране на умения за съвместна работа на деца със специални образователни потребности в условията на интегрирано обучение“, УИ “Еп. К. Преславски“, Шумен, 2009, стр. 67-75, ISBN 978-954-577-544-1 | 20.04.2024 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Статии | Игнатовска, Св. Развиващо значение на подвижните игри в начална училищна степен на помощно училище - Сборник “Специална педагогика и специална психология“, УИ “Еп. К. Преславски“, Шумен, 2003, с. 210-215, ISBN 954-577-212-3 | 20.04.2024 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Статии | Игнатовска, Св. Компенсации и развитие в процеса на игровата дейност на умствено изостаналия ученик. - Сборник “Специална педагогика и специална психология“, УИ “Еп. К. Преславски“, Шумен, 2003, (в съавт. с Ив. Карагьозов),с. 57-65, ISBN 954-577-212-3 | 20.04.2024 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | Други | Публикувани рецензии, становища и отзиви в научни/академични списания | Становище на дисертационен труд за придобиване на образователна и научна степен „доктор” в област на висше образование 1. Педагогически науки, професионално направление 1.2. Педагогика, докторска програма Специална педагогика, разработен от Зюлбие Насуфова Мустафова на тема: „Значение на семейния модел за развитие на познавателните умения при деца със специални образователни потребности в условията на приобщаващото образование” с научен ръководител доц. д-р Светлана Игнатовска, ШУ \"Епископ Константин Преславски\" - 03 февруари, 2023 | 03.05.2023 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | Други | Цитирания | Игнатовска, Св. Насоки и съдържание на социална работа с девиантни лица.//Сборник научни трудове “Иновации в образованието“ - Пътуващ семинар Истанбул – Кушадасъ – Измир (30.04.2019 – 07.05.2019), Фабер, В. Т., 2019, с. 336, ISBN: 978-619-00-0996-2 Цитирано в: Такворян-Солакян, Б. Психосоциално менажиране в аспекта на емоционална, творческа и музикална компетентност (Теоретични основи и перспективи)//Дисертация за придобиване на научната степен „доктор на науките“ в област на висше образование 1. Педагогически науки, професионално направление 1.2. Педагогика, научна специалност Теория на възпитанието и дидактика (Психосоциална интелигентност), Шумен, 2022. | 05.12.2022 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Цитирания | Игнатовска, Св. Играта в системата на интегрираното обучение на децата с интелектуална недостатъчност. Издателство „Ивис”, Велико Търново, 2011, с. 168, ISBN 978-954-8387-92-7 Цитирано в: Мустафова, З. Развитие на познавателните умения при деца със специални образователни потребности.//Сборник научни трудове „Традиции и иновации в предоставянето на социална услуга II част“. Шумен, УИ „Епископ Константин Преславски“, 290 с., 2022, с. 134-157, ISBN 978-619-201-671-5. | 05.12.2022 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Цитирания | Ignatovska, Sv., Games – factors of socialization and social integration of children with special educational needs, International scientific online journal with impact factor, Issue 34, June 2017, pp. 252, ISSN 2367–5721 (online), www.sociobrains.com. Цитирано в: Мустафова, З. Развитие на познавателните умения при деца със специални образователни потребности.//Сборник научни трудове „Традиции и иновации в предоставянето на социална услуга II част“. Шумен, УИ „Епископ Константин Преславски“, 290 с., 2022, с. 134-157, ISBN 978-619-201-671-5. | 05.12.2022 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | Други | Доклади | Игнатовска, Св., Сн. Николова - Доклад на тема: Иновативността и партньорството между университетите и образователните институции в Регионална конференция „Петнадесет години приобщаващо образование, петнадесет години труд, партньорство и иновации“, Търговище (23 юни – 25 юни 2022 г.). | 05.12.2022 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В реферирани издания | Статии | Ignatovska, Sv., Main methods of social work in children with behavior and emotional disorders, traveling seminar \"Innovations in Education\" (Edirne - Canakkale - Didim) held from 27 April to 4 May, 2018, www.sociobrains.com, Issue 45, May 2018, pp. 233–236, ISSN 2367–5721 (online), Bulgaria, 2018. | 01.12.2022 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Статии | Игнатовска, Св. Насоки и съдържание на социална работа с девиантни лица.//Сборник научни трудове “Иновации в образованието“ - Пътуващ семинар Истанбул – Кушадасъ – Измир (30.04.2019 – 07.05.2019), Фабер, В. Т., 2019, с. 335-340, ISBN: 978-619-00-0996-2 | 01.12.2022 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Статии | Игнатовска, Св. Оценка на условията за приобщаване на зрително затруднени деца през погледа на учители и родители.//Сборник Образование и изкуства: Традиции и перспективи от Научно-практическа конференция, посветена на 80-годишнината от рождението на проф. д-р Георги Бижков, УИ „Св. Кл. Охридски”, С., 2020, с. 655-666, ISBN 978-954-07-5061-3 (в съавт. с В. Кюркчийска, Сн. Николова) | 01.12.2022 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В годишник | Цитирания | Тодоранова, А., Практически мултисензорни модели за усвояване на социални умения у деца със специални образователни потребности от начален етап. В: Годишник на Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“, Педагогически факултет, Университетско издателство „Епископ Константин Преславски“, Фабер, В. Т. 2021, Том XXV D, ISSN 1314-6769. https://www.shu.bg/wp-content/uploads/file-manager-advanced/users/faculties/pf/izdaniya/godishnici/godishnik-pf-2021.pdf | 20.12.2021 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В годишник | Доклади | Игнатовска, Св., Логопедична терапия и ерготерапия при деца с детска церебрална парализа и дизартрия. Терапевтични принципи и идеи за игри - Научна конференция с международно участие \"Съвременният дискурс в науката\", Шумен, октомври 2019 г., (в съавт. З. Мустафова) | 04.03.2021 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Статии | Игнатовска Св. Училищните взаимодействия на деца със специални образователни потребности в процесите на интегрирано обучение - Сб. “Формиране на умения за съвместна работа на деца със специални образователни потребности в условията на интегрирано обучение“, УИ “Еп.К.Преславски“, 2009, (в съавт. с И. Карагьозов, Ж. Жеков) с. 7-14, ISBN 978-954-577-544-1 | 04.03.2021 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Статии | Игнатовска, Св. Комуникации и комуникативни проблеми при детски аутизъм. - Сб. “Развитие на комуникативните възможности при деца със специални образователни потребности в условията на интегрирано обучение“, УИ „Епископ Константин Преславски”, Шумен, 2010. (в съавт. с Ж. Жеков) с. 32-51, ISBN 978-954-577-572-7 | 04.03.2021 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Статии | Игнатовска, Св. Ролята на комуникативните процеси в интеграцията на деца със специални образователни потребности. - Сб. “Развитие на комуникативните възможности при деца със специални образователни потребности в условията на интегрирано обучение“, УИ „Епископ Константин Преславски”, Шумен 2010. (в съавт. с И. Карагьозов, Ж. Жеков) с. 5-9, ISBN 978-954-577-572-7, | 04.03.2021 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Статии | Игнатовска, Св. Особености на ролевото поведение при деца с умствена изостаналост (1-2 клас). - Сб. “Иновации в образованието”, ШУ, 2010 г., Фабер, с. 513-517, ISBN 978-954-400-298-5 | 04.03.2021 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Статии | Игнатовска, Св. Интегриращата среда - фактор за развитие на комуникациите при деца със специални образователни потребности - Сб. “Иновации в образованието”, ШУ, 2010 г., Фабер, (в съавт. с И. Карагьозов, Ж. Жеков), с. 471-475, ISBN 978-954-400-298-5 | 04.03.2021 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Статии | Игнатовска, Св. Развитие на сензорните и манипулативните възможности на децата с интелектуална недостатъчност чрез игра в процеса на интегрирано обучение - Сб. “40 години Шуменски университет 1971 – 2011”, ІІ част, УИ „Епископ Константин Преславски”, 2011, с. 237-242, ISBN 978-954-577-618-2 | 04.03.2021 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В годишник | Статии | Игнатовска, Св. Играта и нейното значение в интегративните процеси - Годишник на ШУ „Еп. Константин Преславски“, Том ХVI D, Научни трудове от конференция „Образователни технологии“ (300 години от рождението на Жан Жак Русо), ШУ, 2012. ISSN 1314-6769 | 04.03.2021 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | С импакт фактор | Цитирания | Игнатовска, Св. Формиращ потенциал на играта - Сб. “Иновации в образованието“ - Пътуващ семинар Шумен - Белград - Будапеща - Виена (16.05.2013 - 20.05.2013), Фабер; В.Т., 2013. Цитирано в: Mustafa, Z., The influence of digitdl games in modern times of man, В: International scientific online journal, Issue 34, June 2017, pp. 85–88, ISSN 2367–5721 (online), www.sociobrains.com, Publ.: Smart Ideas – Wise Decisions Ltd., Bulgaria, 2017. | 04.03.2021 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | С импакт фактор | Цитирания | Игнатовска, Св. Особености в поведението на зрително затруднени деца с множество увреждания - Сб. “Иновации в образованието“ - Пътуващ семинар Белград – Любляна – Италианска Ривиера – Загреб (03.05.2016 – 11.05.2016), Фабер, 2016, с. 315-321, ISBN: 978-619-00-0477-6, Цитирано в: Kirilova, G., Monitoring and travelling – specific organizational forms of training, В: International scientific online journal, Issue 34, June 2017, pp. 40–45, ISSN 2367–5721 (online), www.sociobrains.com, Publ.: Smart Ideas – Wise Decisions Ltd., Bulgaria, 2017 | 04.03.2021 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В годишник | Цитирания | Игнатовска, Св. Интегрирано обучение на деца с интелектуална недостатъчност. Унив. изд. “Еп. К. Преславски”. Ш., 2012, 254 с. /в съавт. с И. Карагьозов, Ж. Жеков/ Цитирано в: Балкански, Д., Развитие на изобразителната дейност на деца с умствена изостаналост - Годишник на Шуменския университет „Епископ Константин Преславски”, Том XХІІ D, УИ „Епископ Константин Преславски”; Ш., 2018 г.,ISSN 1314-6769 с.234. | 04.03.2021 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | С импакт фактор | Цитирания | Игнатовска, Св. Особености в поведението на зрително затруднени деца с множество увреждания - Сб. “Иновации в образованието“ - Пътуващ семинар Белград – Любляна – Италианска Ривиера – Загреб (03.05.2016 – 11.05.2016), Фабер, 2016, с. 315, ISBN: 978-619-00-0477-6 Цитирано в: Kirilova, G., Organization of pre-school edukation for children with special education needs, В: International scientific online journal, Issue 45, May 2018, www.sociobrains.com, pp. 34–38, 2018, ISSN 2367-5721 | 04.03.2021 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В годишник | Цитирания | Игнатовска, Св. Социална работа с деца и юноши с отклонения в развитието. УИ “Еп. Константин Преславски“, Ш., с. 29, 2009. Цитирано в: Тодоранова, А., Сн. Николова, Мултисензорно учене на деца със специални образователни потребности - Годишник на Шуменския университет „Епископ Константин Преславски”, Том XХІІІ D, УИ „Епископ Константин Преславски”; Ш., 2019 г., с. 97-105, ISSN 1314-6769 | 04.03.2021 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В годишник | Цитирания | Игнатовска, Св. Социална работа с деца и юноши с отклонения в развитието. Унив. Изд., Ш., 2009. Цитирано в: Андонова, Д., Училището - среда за всички - Годишник на Шуменския университет „Епископ Константин Преславски”, Том XХІІІ D, УИ „Епископ Константин Преславски”; Ш., 2019 г., с. 294-299, ISSN 1314-6769 | 04.03.2021 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Цитирания | Ignatovska, Sv., Games – factors of socialization and social integration of children with special educational needs, International scientific online journal with impact factor, Issue 34, June 2017, pp. 252, ISSN 2367–5721 (online), www.sociobrains.com. Цитирано в: Събева, Г. Образователни направления в детската градина, на които се прави редукция на учебно съдържание. - Сб. научни трудове “Иновации в образованието“ - Пътуващ семинар Истанбул – Кушадасъ – Измир (30.04.2019 – 07.05.2019), Фабер, В. Т., 2019, с. 78-93, ISBN: 978-619-00-0996-2 | 04.03.2021 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Цитирания | Игнатовска, Св. Социална работа с деца и юноши с отклонения в развитието. Унив. Изд., Ш., 2009. Цитирано в: Тодоранова, А. Дейността на регионален център за подкрепа на процеса на приобщаващото образование в област Шумен през учебната 2017/2018 година. - Сб. научни трудове “Иновации в образованието“ - Пътуващ семинар Истанбул – Кушадасъ – Измир (30.04.2019 – 07.05.2019), Фабер, В. Т., 2019, с. 7-17, ISBN: 978-619-00-0996-2 | 04.03.2021 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Цитирания | Игнатовска, Св. Развитие на социални интеракции чрез играта в процесите на интегрирано обучение. Изд. „Ивис”, В.Т. 2012. Цитирано в: Георгиева, Сн., Г. Янкова, За предизвикателствата пред “литературния образователен разговор“ в детската градина. - Сб. научни трудове “Иновации в образованието“ - Пътуващ семинар Истанбул – Кушадасъ – Измир (30.04.2019 – 07.05.2019), Фабер, В. Т., 2019, с. 383-398, ISBN: 978-619-00-0996-2 | 04.03.2021 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Цитирания | Игнатовска, Св. Социална работа с деца и юноши с отклонения в развитието. Унив. Изд., Ш., 2009. 212 с. Цитирано в: Николова, Сн. Принципи на работа при деца със специални образователни потребности. - Сб. научни трудове “Иновации в образованието“ - Пътуващ семинар Истанбул – Кушадасъ – Измир (30.04.2019 – 07.05.2019), Фабер, В. Т., 2019, с. 364-376, ISBN: 978-619-00-0996-2 | 04.03.2021 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | Други | Публикувани рецензии, становища и отзиви в научни/академични списания | Рецензия на дисертационен труд за придобиване на образователна и научна степен „доктор” в област на висше образование 1. Педагогически науки, професионално направление 1.2. Педагогика, научна специалност Специална педагогика, разработен от Снежана Стоянова Велева на тема: „Изграждане и развиване на социална компетентност при деца с разстройства от аутистичния спектър” с научен ръководител проф. д-р Снежана Николова, ШУ “Епископ Константин Преславски“ - 28 февруари, 2020. | 04.03.2021 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | Други | Монографии | Игнатовска, Св. Развитие на социални интеракции чрез играта в процесите на интегрирано обучение. Издателство „Ивис”, Велико Търново, 2012, с. 112, ISBN 978-954-2968-26-9 | 13.02.2020 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | Други | Монографии | Игнатовска, Св. Играта в системата на интегрираното обучение на децата с интелектуална недостатъчност. Издателство „Ивис”, Велико Търново, 2011, с. 168, ISBN 978-954-8387-92-7 | 13.02.2020 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Статии | Ignatovska Sv. An enquiry of some factors referring to the children with special educational needs ; Annual of Trakya University, 9th Balkan Education and Science Congres, Edirne - Turkey, 2014 ( co-authors - Pl. Petkov, J. Jekov, N. Chakarova-Saamieva), p. 908-912, www.bes2014.org | 13.02.2020 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | Други | Публикувани рецензии, становища и отзиви в научни/академични списания | Становище на дисертационен труд за придобиване на образователна и научна степен „доктор” в област на висше образование 1. Педагогически науки, професионално направление 1.2. Педагогика, научна специалност Специална педагогика, разработен от Василия Стилианос Андрианаки на тема: „Училищният двор като пространство за усвояване и развитие на социални умения у учениците със специални образователни потребности” с научен ръководител доц. д-р Емилия Хинкова Евгениева, СУ "Св. Климент Охридски", ФНОИ - септември, 2019 | 03.10.2019 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Доклади | Изследване на речевия слухов гнозис при деца с хиперактивност и дефицит на вниманието – Юбилейна научна конференция: „Научни и практически аспекти на приобщаващото образование“, СУ „Св. Кл. Охридски“, 12-13.10.2018, София | 30.08.2019 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Доклади | Насоки и съдържание на социална работа с девиантни лица - Пътуващ семинар "Иновации в образованието" - Истанбул – Кушадасъ – Измир (30.04.2019 – 07.05.2019) | 24.07.2019 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Доклади | Основни методи на социална работа при деца с поведенчески и емоционални разстройства – Пътуващ семинар „Иновации в образованието”, Одрин – Чанаккале – Дидим (27.05.2018 – 04.05.2018), Фабер, 2018, с. 367-378, ISBN: 978-619-00-0783-8 | 21.11.2018 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | С импакт фактор | Цитирания | Игнатовска, Св., Социална работа с деца и юноши с отклонения в развитието. Унив. изд. “Еп. К. Преславски”. Ш., 2009, 212 с. Цитирано в: Mustafa, Z., Behavior and it’s meaning, В: International scientific online journal, Issue 45, May 2018, www.sociobrains.com, pp. 329–332, 2018, ISSN 2367-5721 | 14.05.2018 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | С импакт фактор | Цитирания | Ignatovska, Sv., Games – factors of socialization and social integration of children with special educational needs, International scientific online journal with impact factor, Issue 34, June 2017, pp. 252, ISSN 2367–5721 (online), www.sociobrains.com, 2017.Цитирано в: Takvorian-Solakian, B., Creative processes and socio-pedagogikal prevention, В: International scientific online journal, Issue 45, May 2018, www.sociobrains.com, pp. 4–8, 2018, ISSN 2367-5721 | 14.05.2018 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | Други | Публикувани рецензии, становища и отзиви в научни/академични списания | Становище по конкурс за заемане на академичната длъжност „доцент” за нуждите на ШУ „Епископ Константин Преславски”, обявен в ДВ, бр. 61 от 28.07.2017 г. в област на висше образование 1. Педагогически науки, професионално направление 1.2. Педагогика (Специална педагогика - Логопедия), кандидат гл. ас. д-р Пламен Стефанов Петков - ноември, 2017. | 20.11.2017 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В годишник | Цитирания | Игнатовска. Св. Развитие на социалните интеракции чрез играта в процесите на интегрирано обучение. Ивис, Велико Търново, 2012. Цитирано в: Кюркчийска, В. Дигиталната компетентност – ключова в системата от компетентности в 1 – 4. клас при работа с деца със специфични обучителни трудности. Годишник на Шуменския университет „Епископ Константин Преславски”, Том XХI D, УИ „Епископ Константин Преславски”; Ш., 2017 г., с. 108, ISSN 1314-6769 | 20.11.2017 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | Други | Публикувани рецензии, становища и отзиви в научни/академични списания | Становище по конкурс за заемане на академичната длъжност „доцент” за нуждите на ШУ „Епископ Константин Преславски”, обявен в ДВ, бр. 58 от 26.07.2016 г. в област на висше образование 1. Педагогически науки, професионално направление 1.2. Педагогика (Специална педагогика), кандидат гл. ас. д-р Гергана Кирилова Събева - декември, 2016. | 29.06.2017 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | С импакт фактор | Статии | Ignatovska, Sv., Games – factors of socialization and social integration of children with special educational needs, International scientific online journal with impact factor, Issue 34, June 2017, pp. 250–253, ISSN 2367–5721 (online), www.sociobrains.com, Publ.: Smart Ideas – Wise Decisions Ltd., Bulgaria, 2017. | 29.06.2017 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | Други | Цитирания | Игнатовска, Св. Развитие на социални интеракции чрез играта в процесите на интегрирано обучение. Изд. „Ивис”, В.Т., 2012 г. Цитирано в: Сотиров, Ч.: Социално-педагогически аспекти на двигателната готовност за училище при 6-7 годишните деца.Шумен, 2012, с. 22 | 29.06.2017 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Доклади | Ignatovska, Sv. Basic directives for social pedagogic work with children with adeviations in their development; Зборник “Дани дефектолога Србиjе” Врньачка баньа, 15-18 jануар, 2007. | 18.11.2013 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В сборник | Доклади | Игнатовска, Св. Играта во комуникативните релации каj деца со ПОП во условите на интегрирано обучуванье. Сб. „60 години воспитание, образование,рехабилитациjа и вработуванье на лицата со инвалидност во Република Македониjа”, Битола, маj, 2010. | 18.11.2013 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В научно списание | Статии | Игнатовска, Св. Ролята на подвижните игри в корекционно-развиващата работа с умствено изостанали ученици от началните класове. сп. Специална педагогика, бр.4, дек. 2003. | 18.11.2013 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | В реферирани издания | Статии | Karagyozov, I., S. Ignatovska, J. Jekow. Special education students` interactions in integrated education processes. THE 5th INTERNATIONAL BALKAN EDUCATION ANDSCIENCE CONGRESS, Edirne – Turkey, oktober 01-03, 2009. | 18.11.2013 |
Доц. д-р . Светлана Асенова Игнатовска | Други | Дисертации | Корекционно-развиващата роля на подвижните игри в началните класове на помощното училище. Ш., 2004. | 18.11.2013 |